Je hebt toch geklikt. 😉 

Wat leuk dat je mijn algemene voorwaarden leest. Deze algemene voorwaarden zijn eerlijk, direct en open. Lekker kort en duidelijk, zonder moeilijke woorden.

Definities
Klant = koning.

Wie ben ik
Hoi! Ik ben Lucienne Draaijer. Je herkent VPA Lucienne aan het kikkergroene logo met een vleugje chique-goud of bruin, het is maar net hoe je ernaar kijkt.

Bel of WhatsApp mij:            +31 6 10511751

Mail mij:                                     mail@vpa-lucienne.nl

  • Schrijf mij:                                 Godefriduslaan 23
                                                         8181 GT  HEERDE
  •  

Volg mij:                                     instagram.com/vpalucienne
                                                     facebook.com/VPA-Lucienne
                                                     luciennedraaijer.wordpress.com

Je kunt mij bijna altijd bellen:
Van maandag tot en met zondag van 9.00 uur tot 23.59 uur.
Neem ik niet op? Dan kun je mij te allen tijde WhatsAppen of mailen.

Als je van nummers houdt:
KvK nummer: 73767433
Btw nummer: NL101258203B01

De prijs
Daar ben ik altijd eerlijk over.
Alle prijzen zijn exclusief BTW.
Alle opdrachten worden aangenomen op basis van een los uurtarief, een strippenkaart of een abonnement. Als wij vooraf geen afspraken hebben gemaakt, wordt de totaalprijs berekend op basis van de werkelijk gemaakte uren. Deze prijs wordt dan berekend met het op dat moment geldende uurtarief. Wel zo eerlijk.
Het uurtarief wordt vastgesteld op basis van de soorten werkzaamheden en ervaringen.

Nakomen beloftes
Ik doe wat ik beloof. En ik ben altijd eerlijk tegen je.
Jij hebt recht op een goede dienst. Punt. Is er toch iets aan de hand? Dan los ik dat uiteraard voor je op.

Levering
Ik wil graag (bijna) alles weten. Wees gewaarschuwd. Zorg ervoor dat alle gegevens, noodzakelijk voor de uitvoer van de opdracht, op tijd worden verstrekt.
Alle opdrachten worden opgeleverd op het afgesproken tijdstip. Ook als er zondag om 23.59 uur is afgesproken. Lukt dat mij niet, om wat voor reden dan ook, dan zo spoedig mogelijk na het verstrekken van de opdracht. Het verstrekken van de opdracht is inclusief het correct aanleveren van alle gegevens en/of materialen.

Facturering 
De facturering van alle soorten en maten opdrachten vinden achteraf plaats.

Betaling
Ik stel het zeer op prijs als je mijn facturen binnen 14 dagen betaalt. En in de valuta die ik heb gefactureerd. Zijn dat euro’s? Dan gaat het helaas niet lukken met dollars of roepia’s. 
Lukt dit allemaal niet? Dan krijg je SPAM in de mailbox of op de deurmat om het alsnog op tijd in euro’s over te maken.

Klachten
Heb je een klacht? Dat vind ik heel vervelend. Zo vervelend zelfs, dat ik verschillende noodplannen klaar hebben liggen voor het geval dat jij een klacht hebt. Zo weet ik zeker dat ik dit zo snel mogelijk voor je kan gaan oplossen.
Laat het mij snel weten als je een klacht hebt en omschrijf je probleem zo duidelijk mogelijk. Dan kan ik je het beste helpen.
Je krijgt uiterlijk binnen 3 werkdagen antwoord van mij. Ik help je meteen, of je hoort hoeveel tijd ik nodig heb om het recht te zetten.

Offertes en aanbiedingen
Al mijn offertes en aanbiedingen zijn vrijblijvend. Behalve als ik in de offerte een termijn voor aanvaarding heb gezet. Een offerte of aanbieding vervalt automatisch wanneer ik de dienst niet meer aanbied. Onderteken je de offerte niet binnen 14 dagen? Ook dan vervalt deze. Een offerte is eenmalig. Voor toekomstige overeenkomsten kun je dus niet uitgaan van dezelfde afspraken. Staan er fouten in de offerte als gevolg van een vergissing of verschrijving, dan kun je mij daar niet op vastpinnen. Sorry, foutje!

Alle prijzen in een offerte of aanbieding zijn exclusief BTW.
Ga je niet met alle onderdelen in de offerte akkoord? Dan hebben we geen overeenkomst. Tenzij ik aangeef dat dat wel zo is. Ik houd niet van half werk, dus kom ik niet een gedeelte van de afspraak na tegen een deel van de afgesproken prijs.
Ik zet alles zwart op wit, dus ook alle opdrachten die mondeling, schriftelijk (zowel op papier als digitaal) of per e-mail zijn geaccepteerd. Voor we met elkaar in zee gaan, willen ik graag zeker weten dat we allebei onze afspraken na kunnen komen.

Aansprakelijkheid
Je kunt mij helemaal niets in de schoenen schuiven als het gaat om schade als resultaat van de uitgevoerde werkzaamheden. Of om schade die ontstaan is bij de opdrachtgever door onjuiste en/of onvolledig verstrekte gegevens. Je bent zelfverantwoordelijk om het opgeleverde werk te controleren op de onrechtmatigheden.

Dit waren ze dan. Mijn algemene voorwaarden. Simpel toch? Als ik in de toekomst iets ga veranderen aan deze voorwaarden, vind je dat terug op mijn website. Ik zorg er sowieso voor dat veranderingen niet nadelig zijn voor jou.